KONFLIKTUSKEZELÉS TANFOLYAM

Országosan elérhető online oktatás, visszanézhető órákkal

KONFLIKTUSKEZELÉS TANFOLYAM

Nyilvántartási szám: B/2020/000414
Államilag nyilvántartott, tanúsítványt adó bejelentett képzés

Konfliktuskezelés tanfolyam

A konfliktusok mindennapjaink természetes velejárói, legyen szó munkahelyi helyzetekről, családi kapcsolatokról vagy akár baráti viszonyokról. A konfliktusok megfelelő kezelése nem csupán a személyes kapcsolatok minőségének javítása érdekében fontos, hanem a hatékony problémamegoldás és a hosszú távú együttműködés záloga is. A Konfliktuskezelés tanfolyam célja, hogy átfogó ismereteket nyújtson a konfliktusok természetéről, kialakulásuk okairól, valamint a sikeres kezelésükhöz szükséges eszközökről és stratégiákról.

A tanfolyam során a résztvevők alapos betekintést nyerhetnek a konfliktus fogalmába és annak különböző formáiba. Megismerhetik, mi szükséges egy konfliktus kialakulásához, hogyan hat a személyközi kommunikáció minősége a konfliktusok keletkezésére, és milyen verbális és nonverbális csatornákon keresztül zajlik az emberek közötti kommunikáció. A kérdezés technikájának elsajátítása és a kommunikációs csatornák tudatos alkalmazása révén a résztvevők képessé válnak hatékonyan felismerni és kezelni a konfliktusokat.

A tanfolyam másik fontos része a konfliktuskezelési stratégiák és módszerek feltárása. A résztvevők megismerhetik a különböző konfliktusmegoldási stratégiákat, és gyakorlati példákon keresztül sajátíthatják el azokat a módszereket, amelyekkel sikeresen kezelhetik a különféle konfliktushelyzeteket.

A tanfolyam nagy hangsúlyt fektet a személyiség lélektani alapjainak megértésére is, hiszen a konfliktusok kezelésében kiemelt szerepet játszik az önismeret, az önértékelés, valamint az énkép helyes értelmezése és a személyiségfejlődés különböző szintjeinek ismerete.

A képzés célja

A Konfliktuskezelés tanfolyam célja, hogy a résztvevők megértsék a konfliktusok természetét, felismerjék a konfliktusok kialakulásának okait, és hatékony stratégiákat sajátítsanak el azok kezelésére.

A képzés során a résztvevők fejlesztik kommunikációs készségeiket, különös tekintettel a verbális és nonverbális kommunikációra, valamint a kérdezéstechnika alkalmazására. Emellett a tanfolyam segíti a résztvevőket abban, hogy mélyebb önismeretre tegyenek szert, javítsák önértékelésüket, és felismerjék, hogy személyiségük milyen módon befolyásolja a konfliktuskezelési képességeiket.

A résztvevők magabiztosabban és hatékonyabban lesznek képesek kezelni a konfliktusokat, elősegítve ezzel a harmonikusabb és eredményesebb együttműködést bármely életterületen.

Képzés célcsoportja

A Konfliktuskezelés tanfolyam elsősorban azoknak szól, akik mindennapi életükben gyakran találkoznak konfliktushelyzetekkel, legyen szó magánéletről vagy munkahelyi környezetről. Ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék fejleszteni konfliktuskezelési képességeiket, és akik törekszenek harmonikusabb kapcsolatok kialakítására. A képzés különösen hasznos lehet vezetőknek, menedzsereknek, pedagógusoknak, HR szakembereknek, kereskedelemben dolgozóknak, illetve minden olyan szakembernek, aki munkája során gyakran kerül kapcsolatba különböző személyiségekkel és konfliktushelyzetekkel.

agsdix-fas fa-graduation-cap
AKTUÁLIS KÉPZÉSEK

Képzés helyszíne:
Országosan elérhető online oktatás, visszanézhető órákkal.

Képzés kezdete:
2024. november 23.

agsdix-sfil-credit_card
RÉSZVÉTELI DÍJ

A képzés díja 
90.000 Ft helyett 70.000 Ft

A képzés ütemezése szerint havi részletekben is fizethető!

Kedvezmény
GYES-en, GYED-en lévőknek, illetve munkanélkülieknek 5% kedvezményt biztosítunk

* A feltüntetett árak bruttó árak. A kedvezményes lehetőség más kedvezménnyel nem vonható össze!

Képzési napok
A képzést (élő) online formában,  hétvégi napokra szervezzük, 9 és 17 óra között tartjuk. A modern képzésmenedzsment rendszerünknek köszönhetően az órák visszanézhetőek. A képzés kezdete előtt a komplett órarendet kézhez adjuk, pontos időbeosztással, így jó előre lehet tervezni.

Képzési idő
2 hónap

A tanfolyam témakörei

  • A konfliktus fogalma
    Mi kell a konfliktushoz és annak kialakulásához?
    Személyközi kommunikáció megismerése, alapjai, részei
    A közvetlen emberi kommunikáció csatornái (verbális és nonverbális kommunikáció)
    A kérdezés technikája
    A konfliktus formái
    Konfliktus kezelési stratégiák
    Konfliktus megoldási stratégiák
    Konfliktuskezelési módszerek
  • Személyiség lélektani alapok
    Személyiség fejlődése, a főbb személyiségfejlődési irányzatok szerint
    Személyiség jellemzői, típusai
  • Önismeret és szintjei
    Énkép értelmezése
    Önértékelés
    Önnevelés, önfejlesztés

A képzés sikeres elvégzése után a résztvevők Konfiktuskezelés (B/2020/000414) tanúsítványt kapnak. Külföldi tervek, munkalehetőség esetén a tanúsítványt angol vagy német nyelven is kérhető.

A képzés belső, online vizsgával zárul, melynek díját a képzés díja tartalmazza.

A képzésbe való bekapcsolódás feltételei
A jelentkezőnek rendelkeznie kell számítógéppel vagy okostelefonnal/táblagéppel, illetve internetkapcsolattal és e-mail címmel.

JELENTKEZÉS KONFLIKTUSKEZELÉS TANFOLYAMRA

Amennyiben jelentkezni, vagy csak érdeklődni szeretnél, nincs más dolgod, mint kitölteni az alábbi, egyszerű adatlapot. Miután megkaptuk regisztrációdat, visszaigazoló tájékoztató e-mailt kapsz tőlünk, majd 1-2 munkanapon belül munkatársunk felveszi Veled a kapcsolatot telefonon keresztül is, hogy a jelentkezéssel és magával az általad választott képzés részleteivel kapcsolatban tájékoztasson a további teendőkről, illetve tisztázhatjátok azokat a kérdéseket, melyek esetleg felmerülnek benned. Az űrlap kitöltése nem jár fizetési vagy részvételi kötelezettséggel!

PÜNKÖSDI MÓNIKA

PÜNKÖSDI MÓNIKA

Oktatásszervező

E-mail: punkosdi.monika@pszichologuskepzo.hu
Telefon: 06 20 220 0592

Amennyiben bármilyen kérdésed lenne, bátran keresd a képzés vezetőjét további információkért!

Kapcsolódó képzések

Amennyiben bővítenéd a tudásod, érdemes vetned egy pillantást a következő képzésekre is!