KONFLIKTUSKEZELÉS TANFOLYAM
Országosan elérhető online oktatás, visszanézhető órákkal
KONFLIKTUSKEZELÉS TANFOLYAM
Nyilvántartási szám: B/2020/000414
Államilag nyilvántartott, tanúsítványt adó bejelentett képzés
A konfliktusok mindennapjaink természetes velejárói, legyen szó munkahelyi helyzetekről, családi kapcsolatokról vagy akár baráti viszonyokról. A konfliktusok megfelelő kezelése nem csupán a személyes kapcsolatok minőségének javítása érdekében fontos, hanem a hatékony problémamegoldás és a hosszú távú együttműködés záloga is. A Konfliktuskezelés tanfolyam célja, hogy átfogó ismereteket nyújtson a konfliktusok természetéről, kialakulásuk okairól, valamint a sikeres kezelésükhöz szükséges eszközökről és stratégiákról.
A tanfolyam során a résztvevők alapos betekintést nyerhetnek a konfliktus fogalmába és annak különböző formáiba. Megismerhetik, mi szükséges egy konfliktus kialakulásához, hogyan hat a személyközi kommunikáció minősége a konfliktusok keletkezésére, és milyen verbális és nonverbális csatornákon keresztül zajlik az emberek közötti kommunikáció. A kérdezés technikájának elsajátítása és a kommunikációs csatornák tudatos alkalmazása révén a résztvevők képessé válnak hatékonyan felismerni és kezelni a konfliktusokat.
A tanfolyam másik fontos része a konfliktuskezelési stratégiák és módszerek feltárása. A résztvevők megismerhetik a különböző konfliktusmegoldási stratégiákat, és gyakorlati példákon keresztül sajátíthatják el azokat a módszereket, amelyekkel sikeresen kezelhetik a különféle konfliktushelyzeteket.
A tanfolyam nagy hangsúlyt fektet a személyiség lélektani alapjainak megértésére is, hiszen a konfliktusok kezelésében kiemelt szerepet játszik az önismeret, az önértékelés, valamint az énkép helyes értelmezése és a személyiségfejlődés különböző szintjeinek ismerete.
A képzés célja
A Konfliktuskezelés tanfolyam célja, hogy a résztvevők megértsék a konfliktusok természetét, felismerjék a konfliktusok kialakulásának okait, és hatékony stratégiákat sajátítsanak el azok kezelésére.
A képzés során a résztvevők fejlesztik kommunikációs készségeiket, különös tekintettel a verbális és nonverbális kommunikációra, valamint a kérdezéstechnika alkalmazására. Emellett a tanfolyam segíti a résztvevőket abban, hogy mélyebb önismeretre tegyenek szert, javítsák önértékelésüket, és felismerjék, hogy személyiségük milyen módon befolyásolja a konfliktuskezelési képességeiket.
A résztvevők magabiztosabban és hatékonyabban lesznek képesek kezelni a konfliktusokat, elősegítve ezzel a harmonikusabb és eredményesebb együttműködést bármely életterületen.
Képzés célcsoportja
A Konfliktuskezelés tanfolyam elsősorban azoknak szól, akik mindennapi életükben gyakran találkoznak konfliktushelyzetekkel, legyen szó magánéletről vagy munkahelyi környezetről. Ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék fejleszteni konfliktuskezelési képességeiket, és akik törekszenek harmonikusabb kapcsolatok kialakítására. A képzés különösen hasznos lehet vezetőknek, menedzsereknek, pedagógusoknak, HR szakembereknek, kereskedelemben dolgozóknak, illetve minden olyan szakembernek, aki munkája során gyakran kerül kapcsolatba különböző személyiségekkel és konfliktushelyzetekkel.
AKTUÁLIS KÉPZÉSEK
Képzés helyszíne:
Országosan elérhető online oktatás, visszanézhető órákkal.
Képzés kezdete:
2024. november 23.
RÉSZVÉTELI DÍJ
A képzés díja
90.000 Ft helyett 70.000 Ft
A képzés ütemezése szerint havi részletekben is fizethető!
Kedvezmény
GYES-en, GYED-en lévőknek, illetve munkanélkülieknek 5% kedvezményt biztosítunk
* A feltüntetett árak bruttó árak. A kedvezményes lehetőség más kedvezménnyel nem vonható össze!
Képzési napok
A képzést (élő) online formában, hétvégi napokra szervezzük, 9 és 17 óra között tartjuk. A modern képzésmenedzsment rendszerünknek köszönhetően az órák visszanézhetőek. A képzés kezdete előtt a komplett órarendet kézhez adjuk, pontos időbeosztással, így jó előre lehet tervezni.
Képzési idő
2 hónap
A tanfolyam témakörei
- A konfliktus fogalma
Mi kell a konfliktushoz és annak kialakulásához?
Személyközi kommunikáció megismerése, alapjai, részei
A közvetlen emberi kommunikáció csatornái (verbális és nonverbális kommunikáció)
A kérdezés technikája
A konfliktus formái
Konfliktus kezelési stratégiák
Konfliktus megoldási stratégiák
Konfliktuskezelési módszerek - Személyiség lélektani alapok
Személyiség fejlődése, a főbb személyiségfejlődési irányzatok szerint
Személyiség jellemzői, típusai - Önismeret és szintjei
Énkép értelmezése
Önértékelés
Önnevelés, önfejlesztés
A képzés sikeres elvégzése után a résztvevők Konfiktuskezelés (B/2020/000414) tanúsítványt kapnak. Külföldi tervek, munkalehetőség esetén a tanúsítványt angol vagy német nyelven is kérhető.
A képzés belső, online vizsgával zárul, melynek díját a képzés díja tartalmazza.
A képzésbe való bekapcsolódás feltételei
A jelentkezőnek rendelkeznie kell számítógéppel vagy okostelefonnal/táblagéppel, illetve internetkapcsolattal és e-mail címmel.
JELENTKEZÉS KONFLIKTUSKEZELÉS TANFOLYAMRA
Amennyiben jelentkezni, vagy csak érdeklődni szeretnél, nincs más dolgod, mint kitölteni az alábbi, egyszerű adatlapot. Miután megkaptuk regisztrációdat, visszaigazoló tájékoztató e-mailt kapsz tőlünk, majd 1-2 munkanapon belül munkatársunk felveszi Veled a kapcsolatot telefonon keresztül is, hogy a jelentkezéssel és magával az általad választott képzés részleteivel kapcsolatban tájékoztasson a további teendőkről, illetve tisztázhatjátok azokat a kérdéseket, melyek esetleg felmerülnek benned. Az űrlap kitöltése nem jár fizetési vagy részvételi kötelezettséggel!
PÜNKÖSDI MÓNIKA
Oktatásszervező
E-mail: punkosdi.monika@pszichologuskepzo.hu
Telefon: 06 20 220 0592
Amennyiben bármilyen kérdésed lenne, bátran keresd a képzés vezetőjét további információkért!
Kapcsolódó képzések
Amennyiben bővítenéd a tudásod, érdemes vetned egy pillantást a következő képzésekre is!